Grupa Eurocash jest na polskim rynku liderem w hurtowej dystrybucji produktów FMCG, czyli szybko zbywalnych produktów spożywczych, chemii gospodarczej, alkoholi i wyrobów tytoniowych. Skonsolidowane obroty Eurocash S.A. za 2016 rok przekroczyły 21 mld zł. W zakresie handlu detalicznego struktura Grupy obejmuje sieci franczyzowe i marki ściśle powiązane z Grupą, w tym: Delikatesy Centrum, Lewiatan, Groszek, abc, Kontigo, Gama i inne.
Dla sieci detalicznych Grupy Eurocash Forcom dostarcza zintegrowane środowisko obejmujące oprogramowanie dla sklepów – zarówno obsługę sprzedaży, jak i obsługę zaplecza logistycznego sklepów, oprogramowanie dla systemów centralnych, rozwiązania do obsługi wszelkich transakcji elektronicznych – od płatności kartami płatniczymi i płatności mobilnych, przez sprzedaż produktów elektronicznych, po obsługę systemu lojalnościowego. Rozwiązania te zostały wdrożone w sieciach Kontigo i Duży Ben, a obecnie dobiega końca wdrożenie w sieci Delikatesy Centrum, liczącej około 1,1 tys. sklepów.
Artur Groszek, Dyrektor IT Grupy Eurocash:
Ważną zaletą rozwiązań firmy Forcom jest kompleksowa realizacja wymagań we wszystkich aspektach związanych z działaniem sieci sklepów. Dzięki temu możliwe jest stworzenie i elastyczne rozwijanie rozwiązań wymagających współdziałania wielu systemów. Przykładem może być system lojalnościowy, wymagający centralnego definiowania i raportowania wyników promocji, obsługi złożonych promocji po stronie POS, wielokanałowej komunikacji z klientem, w tym również komunikacji w sklepie z wykorzystaniem PIN Padów i multimedialnych weryfikatorów cen. W procesie wdrożenia istotna była elastyczność w dostosowaniu przez Forcom oprogramowania do zróżnicowanych sposobów działania sieci sklepów z Grupy Eurocash i wymagań naszych franczyzobiorców, wynikających ze specyfiki ich działania.