Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki – największej sieci detalicznej w Polsce, mającej około 2750 sklepów w ponad tysiącu miejscowości i drugą co do wielkości polską firmą. W roku 2016 sklepy Biedronka zanotowały 1,4 mld wizyt klientów, którzy zrobili zakupy za równowartość blisko 9,8 mld euro.
Biedronka korzysta z oprogramowania Forcom od ponad 20 lat, w tym oprogramowania dla sklepów, systemów obsługujących płatności kartami płatniczymi, płatności mobilne, sprzedaż elektronicznych doładowań, oprogramowania dla przenośnych kolektorów, centralnego systemu zarządzającego oprogramowaniem i sprzętem oraz oprogramowania obsługującego system lojalnościowy.
Dyrektor IT JMP:
Ważnym aspektem współpracy z firmą Forcom jest zapewnienie przez nią ciągłego rozwoju dostarczanego nam oprogramowania. Dzięki temu jesteśmy w stanie realizować nasze biznesowe pomysły w bardzo krótkim czasie, czasami liczonym w dniach. Jednym z najważniejszych wdrożeń w ostatnim czasie było uruchomienie programu lojalnościowego Moja Biedronka. Firma Forcom była w stanie go przygotować i wdrożyć w ciągu 3 miesięcy, co było dużym wyzwaniem, biorąc pod uwagę złożoność i skalę tego rozwiązania.