O Firmie

MISJA

Naszą misją jest dostarczanie dużym sieciom handlowym kompletnych rozwiązań informatycznych, a co za tym idzie, zapewnianie im przewagi na trudnym rynku, będącym polem ich działania. Jest ona możliwa do uzyskania dzięki wysokiej jakości oferowanych przez nas rozwiązań, ich kompletności, możliwości szybkiego i precyzyjnego zrealizowania dowolnych wymagań biznesowych oraz możliwości szybkiego wdrożenia nowych rozwiązań technologicznych.

Produkty Forcom są przeznaczone przede wszystkim dla dużych sieci handlowych. Z naszych rozwiązań w chwili obecnej korzysta 11 z 15 największych sieci sklepów w Polsce. Program Market używany jest w około 7,5 tysiącach punktów sprzedaży, a system ASERV obsługuje transakcje EFT na około 25 tysiącach stanowisk kasowych. Zapewniamy efektywne narzędzia do obsługi procesów biznesowych oraz platformy umożliwiające realizowanie dodatkowych usług i pozyskiwanie nowych klientów, a tym samym zwiększające przychody sieci handlowej.

Najnowsze wersje oprogramowania Forcom (PerspectivMarketASERV, LeKart) zostały stworzone w sposób umożliwiający ich łatwe wdrożenie w dowolnym kraju przez dodanie odpowiedniej wersji językowej oraz dostosowanie działania do obowiązującego prawa (np. podatkowego czy regulującego wygląd dokumentów).

KIM JESTEŚMY?

Zatrudniamy ponad 400 specjalistów zapewniających profesjonalną obsługę naszych klientów, czyli dużych sieci handlowych.

Rozwój oprogramowania. Silny zespół programistów jest zaangażowany w bieżący rozwój oprogramowania i tworzenie nowych produktów. Duży potencjał zespołu umożliwia realizację skomplikowanych i wielowymiarowych projektów.

Testy. Wiemy jak istotne jest testowanie oprogramowania, zarówno przez wykonywanie testów ręcznych, jak i programowanie testów automatycznych. Dział testów we współpracy z deweloperami czuwa nad wysoką jakością naszych produktów.

Instalacje. W pełni niezależne zespoły wykwalifikowanych instalatorów na terenie całej Polski zapewniają profesjonalne wykonanie instalacji kablowych dla oferowanych przez nas systemów obsługi sklepów.

Naprawa sprzętu. Wykonujemy naprawy wszelkiego dostarczanego przez nas sprzętu: kas, drukarek fiskalnych, skanerów, kolektorów, wag i innych.

Helpdesk. Zapewniamy serwis telefoniczny i przez zdalne połączenie przez 7 dni w tygodniu.

Serwis i wdrożenia. Serwisanci i wdrożeniowcy naszych systemów, oprócz przeprowadzania szkoleń i implementowania systemu w nowych sklepach, zapewniają serwis wykonanych instalacji. Serwis zlokalizowany jest w 37 miastach w Polsce. Obejmuje zarówno dostarczone urządzenia, jak i oprogramowanie systemowe i aplikacyjne.

Serwis korzysta z plików cookies w zakresie opisanym w Polityce cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z ustawieniami przeglądarki.