Dostarczamy kompletne rozwiązania dla sklepów różnych branż, stacji paliw i kafeterii, obejmujące system kasowy, obsługę zaplecza, obsługę promocji i lojalności oraz zintegrowaną obsługę EFT. Nasze rozwiązania są używane zarówno w najmniejszych lokalizacjach, takich jak kioski i sklepy convenience, jak i w największych hipermarketach.
Oprogramowanie kasowe tworzymy kierując się następującymi zasadami: maksymalna szybkość obsługi klienta, prostota obsługi przy zachowaniu rozbudowanej funkcjonalności, niezawodność działania i jak najmniejsze wymagania sprzętowe. Jest ono przeznaczone do pracy pod systemami Linux lub Windows. W jednym systemie mogą działać kasy tradycyjne, samoobsługowe, mobilne i systemy do samodzielnego skanowania towarów przez klientów.
Aplikacja kasy mobilnej działa na tablecie. Współpracuje z przenośną drukarką paragonową / fiskalną i mobilnym PIN Padem, z którymi komunikuje się przez Bluetooth lub Wi-fi, oraz z drukarką i PIN padem podłączonymi za pomocą przewodu ethernet. Do skanowania towarów wykorzystuje kamerę lub bezprzewodowy skaner.
Działające w oparciu o nasze oprogramowanie kasy samoobsługowe są w pełni zintegrowane z naszym oprogramowaniem działającym w sklepie oraz z systemami obsługującymi transakcje EFT i lojalność. Dostarczamy zarówno urządzenia z obsługą gotówki (z jej recyklingiem), jak i bez obsługi gotówki.
System PSS umożliwia samodzielne skanowanie towarów przez klientów z wykorzystaniem wyspecjalizowanych kolektorów pobieranych przy wejściu do sklepu po zeskanowaniu karty klienta. Skraca czas obsługi klienta i umożliwia definiowanie algorytmu wyboru transakcji do sprawdzenia.
Obsługujemy zarówno rozwiązania lojalnościowe oparte o wydruk kuponów lojalnościowych, które klient wykorzystuje przy kolejnych zakupach, jak i rozwiązania oparte o identyfikowanego klienta, działające w oparciu o karty klienta czy aplikację mobilną, umożliwiające segmentację klientów i generowanie promocji adresowanych do określonych klientów (określonego segmentu).
Nasze rozwiązania, wykorzystując weryfikatory cen, przykasowe interaktywne monitory klienta, odtwarzacze digital signage, PIN Pady i aplikację mobilną, umożliwiają wyświetlanie informacji (filmów, zdjęć, informacji tekstowych) dla klientów, a także interakcję z klientem. Komunikacja związana z systemem lojalnościowym może dodatkowo odbywać się przez SMS, e-maile i Internet.
Produkowane przez nas weryfikatory cen służą nie tylko do sprawdzania cen towarów przez klientów, ale mogą być wykorzystywane jako jeden z kanałów komunikacji z klientem – wyświetlając reklamy między skanowaniami towarów czy kontekstowe informacje powiązane z zeskanowanym towarem oraz informacje dla klientów lojalnościowych.
Nasze systemy umożliwiają inwentaryzację i monitorowanie urządzeń zainstalowanych w sklepach, inwentaryzację wersji i konfiguracji oprogramowania oraz ich automatyczną aktualizację, centralne gromadzenie plików kopii elektronicznej z drukarek fiskalnych i raportów dobowych oraz generowanie na ich podstawie raportów okresowych.
Bieżąca informacja o sprzedaży i zapasie, np. w postaci wykresu dla bieżącego dnia czy dowolnego okresu, dla każdego towaru i poziomu hierarchii towarów – zarówno dla pojedynczego sklepu, jak i każdego poziomu grupowania sklepów. Wynik w sekundę, niezależnie, czy średnio paragonów jest 10 czy 1 tys. na sekundę i niezależnie od tego, ilu użytkowników korzysta z tych danych.
Aplikacja działająca na przenośnym kolektorze umożliwia obsługę najważniejszych procesów w sposób mobilny – w miejscu w którym dany proces powinien być obsługiwany. Realizowane funkcje obejmują: tworzenie zamówień, przyjęcie dostawy, zwrot do DC lub dostawcy, inne rozchody towaru, inwentaryzację, weryfikację etykiet. Aplikacja działa zarówno online, jak i offline.
Możliwość wykorzystania w sklepie internetowym naszego silnika promocji paragonowych, działającego identycznie jak w systemie kasowym tradycyjnego sklepu, umożliwia jednolitą obsługę tego rodzaju promocji w obu kanałach, w tym również obsługę klientów lojalnościowych i ich segmentację. Zastosowanie jednego Data Hub dla wszystkich kanałów i wsparcie usługi click-and-collect dopełnia podejścia określanego jako omnichannel.
Aplikacja mobilna, działająca na smartfonie klienta, umożliwia: lokalizację sklepów, przeglądanie gazetek, informowanie klienta o przeznaczonych dla niego promocjach, tworzenie list zakupów, samodzielne skanowanie towarów przez klientów z bieżącym informowaniem o promocjach z jakich skorzystał lub związanych ze zeskanowanym towarem.
Realizuje wszystkie funkcje związane z zarządzaniem sklepami, użytkownikami, asortymentem, listami asortymentowymi, kontraktami z dostawcami, cenami i promocjami w sieci punktów sprzedaży. Gromadząc zwrotne informacje z całej sieci, umożliwia centralne raportowanie i rozliczanie dostaw bezpośrednich.
Nasze rozwiązania umożliwiają integrację z programem kasowym obsługi wszelkiego rodzaju transakcji elektronicznych, takich jak: płatność kartą płatniczą, płatność mobilna, sprzedaż doładowań i innych produktów elektronicznych, sprzedaż ubezpieczeń, obsługa kart prezentowych (sprzedaż, płatność, doładowanie).
Przykasowy, wykonany na bazie tabletu monitor klienta, umożliwia nie tylko wyświetlanie klientowi wyczerpujących informacji o paragonie, ale również wyświetlanie reklam i interakcję z klientem – przez zadawanie pytań ankietowych czy interakcję związaną z paragonem. Wszystko bez obciążania komputera kasowego.