Oprogramowanie Perspectiv umożliwia centralne zarządzanie reklamami wyświetlanymi na zainstalowanych w sklepach:
- weryfikatorach cen F3i,
- interaktywnych, przykasowych monitorach klienta TTM1,
- innych, dowolnych monitorach zainstalowanych w sklepie.
Reklamy te mogą pojawiać się w postaci zdjęć i filmów. Program Perspectiv umożliwia zarządzanie akcjami reklamowymi i definiowanie takich parametrów jak urządzenia, na których dany materiał ma być wyświetlany, okres i godziny wyświetlania, liczba wyświetleń, czas wyświetlania (dla zdjęć). W przypadku weryfikatorów cen określony materiał reklamowy może być wyświetlany kontekstowo, np. po zeskanowaniu kodu kreskowego określonego towaru.
W przypadku wyświetlania reklam na monitorach zainstalowanych w sklepie, wykorzystywane są miniaturowe komputery (np. tablety) z wyjściem HDMI. Program Perspectiv zarządza zarówno wyświetlanymi przez te komputery materiałami, jak i aplikacją działającą na tych komputerach.
Przykładowy wygląd ekranu monitora digital signage wyposażonego dodatkowo w matrycę dotykową
Bieżąca lista odtwarzania przewija się z boku ekranu. Filmy i zdjęcia są kolejno odtwarzane w centralnej części. Klient zainteresowany konkretnym materiałem z listy, np. informacją o aktualnych promocjach, może w dowolnym momencie kliknąć w wybraną reklamę, co spowoduje jej odtworzenie.