Dostarczane przez nas rozwiązania umożliwiają kompletną obsługę własnych kart prezentowych sieci handlowej, obejmującą:
- emisję partii kart i zarządzanie emisjami (w tym aktywację emisji),
- sprzedaż kart prezentowych,
- obsługę płatności kartami prezentowymi,
- ewentualne doładowania kart,
- generowanie wymaganych raportów związanych z rozliczeniami i kontrolą.
Karty prezentowe mają postać kart z paskiem magnetycznym. Dodatkowo jest na nich nadrukowany kod kreskowy (unikalny dla każdej karty), używany przy sprzedaży karty. Kod ten wykorzystywany jest również do sprawdzenia stanu konta karty na weryfikatorze cen. W celu zlecenia produkcji kart generujemy dla klienta plik zawierający ścieżki i kody kreskowe dla wszystkich kart danej partii. Wszystkie transakcje z użyciem kart prezentowych autoryzowane są w trybie online na centralnym serwerze.
Karty prezentowe są wykorzystywane przez sieci handlowe również do przekazywania pieniędzy pracownikom z funduszu socjalnego – zamiast gotówki pracownicy otrzymują pieniądze na konta przypisanych do nich kart prezentowych, którymi mogą płacić w sklepach sieci.
Istotną zaletą naszych rozwiązań jest możliwość łączenia wielu funkcjonalności na jednej karcie. Na przykład karta prezentowa może być jednocześnie kartą lojalnościową – osoba która otrzymała kartę, płacąc zgromadzonymi na niej pieniędzmi, zbiera jednocześnie punkty w systemie lojalnościowym (lub korzysta z innych bonusów tego systemu). Celem jest oczywiście, aby pozostała klientem sieci handlowej po wyczerpaniu środków dostępnych na karcie prezentowej.