Zarządzanie drukowaniem etykiet w programie Market obejmuje:
- Zarządzanie formatkami (typami) etykiet – można zdefiniować wiele formatów etykiet, różniących się wielkością, znajdującymi się na nich informacjami i szatą graficzną.
- Przypisanie typu etykiety i domyślnej liczby etykiet do towaru (towar może być eksponowany w kilku miejscach, np. przy każdej z kas: zawsze należy wydrukować odpowiednią liczbę etykiet).
- Automatyczne dodawanie etykiet do wydruku dla towarów, dla których zmieniła się cena, nazwa lub inne dane podstawowe.
- Możliwość ręcznego dodawania etykiet do wydruku dla wskazanego towaru, zmiana typu etykiety i liczby etykiet dla danego towaru przy wydruku.
- Drukowanie etykiet – z możliwością wydruku z podziałem na typy etykiet (etykiety najczęściej drukowane są na przygotowanych podkładach, na których nadrukowano wymaganą grafikę; do każdego typu etykiet należy do drukarki włożyć odpowiednie podkłady), z możliwością wydruku etykiet na wskazany dzień (np. „na jutro”), zarówno wszystkich, jak i zdefiniowanych przez danego użytkownika („tylko moje”).
- Weryfikację etykiet na półkach z użyciem przenośnego kolektora.
Na etykiecie towaru można umieścić dowolne informacje o towarze, takie jak:
- Nazwa towaru (nazwa z danych podstawowych towaru lub, jeśli jest zdefiniowana, nazwa przeznaczona specjalnie do umieszczenia na etykiecie).
- Cena sprzedaży.
- Dla promocji: przekreślona cena regularna oraz data obowiązywania promocji.
- Kod PLU towaru.
- Marka towaru.
- Data wydruku.
- Sprzedażowa jednostka miary.
- Bazowa jednostka miary.
- Wartość przelicznika jednostki sprzedaży do bazowej.
- Przeliczeniowa jednostka miary.
- Wartość przelicznika jednostki sprzedaży na jednostkę przeliczeniową.
- Cena jednostki przeliczeniowej.
- Kod lokalizacji w sklepie.
- Tekst KGO drukowany na etykiecie: "W tym opłata recyklingowa".
- Wartość KGO.
- Cena sprzedaży bez KGO.
- Cena sprzedaży z KGO.
- Nazwa pogrupowania (dowolny poziom).
- Dowolna zdefiniowana cecha towaru.