Raportowanie

W systemie centralnym są zbierane wszelkie dane pochodzące z punktów sprzedaży, w tym: dokumenty wystawione i zarejestrowane w sklepach, informacje o sprzedaży towarów, stan magazynowy każdego towaru na koniec każdego dnia, informacje finansowe. Dzięki temu można analizować rozmaite obszary działalności sieci handlowej:

  • sprzedaż (z uwzględnieniem rzeczywistej marży),
  • stany magazynowe, w tym nadwyżki i niedobory towaru oraz rotację towarów,
  • obieg dokumentów (zarówno finansowych, jak i magazynowych),
  • akcje promocyjne,
  • rozliczenia i statystyki pracy kasjerów,
  • controlling – wykrywanie nieprawidłowości obsługi sklepów (np. nieuzasadniona likwidacja towarów, zbyt duże rabaty przyznawane klientom).

Działanie mechanizmu raportów jest wspierane przez następujące rozwiązania, znacznie ułatwiające codzienną pracę operatora:

  • możliwość raportowania z dokładnością do określonego punktu sprzedaży, grupy punktów sprzedaży lub całej sieci,
  • bardzo rozbudowane kryteria filtrowania,
  • możliwość elastycznego sparametryzowania raportów, np. przez podanie określonego zakresu dat, ale także wyboru bieżącego dnia, tygodnia, miesiąca, roku,
  • mechanizm konfigurowalnych raportów: każdy raport wraz ze zdefiniowanymi kryteriami można zapisać jako szablon do ponownego wykonania,
  • możliwość wykonywania wielu raportów równocześnie, także automatycznie z opcją wysłania wyników na podany adres e-mail,
  • możliwość zapisania wyników raportu w formacie Excel.

Przesyłanie poszczególnych danych z systemów obsługi punktów sprzedaży (program Market) do systemu centralnego w zależności od potrzeb może odbywać się w trybie offline (na zakończenie dnia), semi online (dla określonych dokumentów na bieżąco, dla sprzedaży – co określony czas) lub online.

Serwis korzysta z plików cookies w zakresie opisanym w Polityce cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z ustawieniami przeglądarki.