Zarządzanie kontraktami z dostawcami odbywa się z poziomu obsługi ofert dostawców. Oferta umożliwia zdefiniowanie cen zakupu dla wybranego asortymentu dostawcy w danym zakresie czasowym. Najważniejsze zalety tego rozwiązania to:
- możliwość zdefiniowania odbiorców (sklepu lub grupy sklepów) dla dostawcy. Takie podejście sprawdza się zarówno w przypadku dostawców bezpośrednich, jak i centralnych,
- możliwość tworzenia wielu ofert od jednego dostawcy w jednym przedziale czasu, wraz z obsługą priorytetów,
- definiowanie różnych upustów, uwzględnianych sumarycznie bądź kaskadowo,
- łatwa edycja cen sprzedaży, z monitorowaniem wynikowej marży odbiorcy (sklepu lub grupy sklepów),
- przy zmianie ceny zakupu możliwość ustalenia ceny sprzedaży z zachowaniem aktualnej marży lub ceny sprzedaży,
- obsługa kosztów logistycznych dostawcy,
- obsługa kosztów gospodarowania odpadami,
- obsługa minimów logistycznych (wartościowych oraz ilościowych),
- obsługa zamówieniowych jednostek logistycznych.