Program Market umożliwia automatyczną współpracę z wagami etykietującymi i maszynami pakującymi zainstalowanymi w sklepie. Oznacza to możliwość automatycznego przesyłania do wag informacji o towarach, których cena, nazwa, receptura lub inne istotne dla systemu wagowego dane (np. przypisanie do określonego kanału wagowego) uległy zmianie. Standardowo dane te są przesyłane automatycznie, możliwe jest jednak ręczne przesłanie wszystkich danych do wskazanych wag, np. w przypadku wstawienia zapasowej wagi w miejsce uszkodzonej.
W programie Market można zdefiniować konfigurację systemu wagowego, w tym kanały wagowe (grupy wag, dla których zdefiniowany jest ten sam asortyment towarowy, zainstalowane najczęściej przy jednym stoisku), przypisać wagi do określonych kanałów, zdefiniować parametry drukowanych etykiet, zdefiniować maski kodów wagowych drukowanych przez wagi etykietujące.
Program sam zarządza numerami na wadze dla poszczególnych towarów (numer podawany na wadze przez sprzedawcę przy ważeniu określonego towaru, niezależny od kodu PLU towaru), dobierając zawsze pierwszy wolny. Obsługuje również kody sztukowe – np. na stoisku cukierniczym część towarów może być ważona, a część sprzedawana na sztuki (np. pączki), przy czym w tym ostatnim przypadku waga drukuje kod z liczbą sztuk podaną przez sprzedawcę, bez ważenia towaru.
Nowe modele dostarczanych przez nas wag Digi umożliwiają identyfikację kasjera i drukowanie zbiorczego paragonu dla klienta. Sprzedawca, obsługując klienta, podaje swój identyfikator przy ważeniu każdego towaru (nie wymaga to dodatkowych „kliknięć” na wadze), co powoduje wydrukowanie etykiety nalepianej na zważony towar, a kończąc obsługę danego klienta sprzedawca kończy transakcję (na dowolnej wadze), co powoduje wydrukowanie zbiorczego kodu transakcji. Jest on naklejany na torbę, do której zostały zapakowane wszystkie zważone dla tego klienta towary. Przy kasie wystarczy zeskanować ten zbiorczy kod (QR code), a wszystkie towary z tej transakcji zostaną dodane do paragonu.
Zaletą tego rozwiązania jest również możliwość rozbudowania systemu o analizę pracy sprzedawców pracujących przy stoiskach, na których ważony jest towar (tzw. stoiskach tradycyjnych), przez wyliczanie takich parametrów jak łączny czas ważenia, średni czas ważenia jednego towaru, średni czas obsługi klienta, liczba obsłużonych klientów, liczba zważonych towarów.