Pracując dla dużych sieci handlowych, w większości międzynarodowych, nauczyliśmy się, że każda z nich ma nieco inne mechanizmy działania. Wdrażając nasze oprogramowania u nowego klienta, jesteśmy w stanie zaproponować mu wiele mechanizmów i funkcjonalności zaimplementowanych w naszym oprogramowaniu, bazując na doświadczeniach zdobytych we współpracy z dotychczasowymi klientami. Jednocześnie jednak jesteśmy gotowi do dostosowania naszych rozwiązań do wymagań klienta, zarówno w zakresie obsługi poszczególnych procesów, jak i integracji z zewnętrznymi systemami wykorzystywanymi przez klienta. Co jeszcze ważniejsze, jesteśmy nastawieni na ciągłe i szybkie wykonywanie zmian w oprogramowaniu na życzenie klienta. Dzięki temu użytkownicy naszego oprogramowania uzyskują narzędzia dostosowane do ich wymagań, stanowiące wsparcie a nie barierę w ich działalności.
Szybka realizacja zmian i częste wdrażanie nowych wersji oprogramowania wymagają zapewnienia odpowiedniej technologii tworzenia oprogramowania i jego testowania. Dlatego duży nacisk kładziemy na wielopoziomowe testowanie – od testów jednostkowych, zaszytych w kodzie oprogramowania, przez testy automatyczne, tworzone przez programistów testów w dziale testowym, po ręczne testy nowych funkcjonalności.