Zakres realizowanych przez nas szkoleń i wdrożeń zależy od modelu działania, a co za tym idzie, od potrzeb każdego z naszych klientów. Mogą obejmować pełne szkolenie wszystkich użytkowników w miejscu ich pracy oraz pełne wdrożenie lub jedynie krótkie szkolenie i sprawdzenie poprawności działania systemu przed otwarciem sklepu i asystę po jego otwarciu.
Pełne szkolenie przeprowadzamy najczęściej w sieciach zatrudniających dużą liczbę pracowników w każdym sklepie, np. w hipermarketach. Pełne wdrożenie zakłada stałą obecność naszych szkoleniowców podczas przygotowania do otwarcia sklepu i bieżące szkolenie określonych użytkowników z zakresu funkcji wymaganych na danym etapie wdrożenia, nadzór nad poprawnością ich pracy, zaawansowaniem wdrożenia i nad wykonaniem wszystkich wymaganych działań oraz bieżące rozwiązywanie wszelkich problemów.
Klientom dysponującym własnymi działami szkoleniowymi zapewniamy przeszkolenie szkoleniowców / trenerów klienta i przygotowanie (lub pomoc w przygotowaniu) materiałów szkoleniowych i instrukcji obsługi.